Hoppa till innehållet
Logotyp, länk till startsidan

Ansök om båtplats

För att erhålla båtplats i Flaxenviks Båtklubb måste medlem inneha fullständiga andelsbevis, Kontakta styrelsen om ni är osäker på hur många andelar ni har. Flaxenviks Båtklubbs stadgar finns tillgängliga via fliken Protokoll/stadgar.

Från våren 2010 finns också möjlighet för Flaxenviks Vägförenings medlemmar att ansöka om båtplats.

Skriv ut och fyll i formuläret nedan och skicka till nedanstående adress. Flaxenviks Båtklubb återkommer inom kort med information om båt- eller köplats.

Observera att uppgifterna lagras hos båtklubbens styrelse i syfta att kommunicera med medlemmar, organisera båtplatstilldelning och upprätthålla säkerhet och ordning kring båtklubbens bodar och bryggor.

Vid försäljning av fastighet, med andelar i båtklubben

Andelarna tillhör fastigheten och överlåts till ny fastighetsägare. Båtplatsen övergår till båtklubben och fördelas av ansvarig för båtplatsfördelning efter vår kölista. Ny ägare får ställa sig i kö till båtplats.

Meddela Flaxenviks båtklubb:

• om ni önskar hyra båtplats
  • att ni önskar byta storlek på båtplats.
  • att ni säljer er tomt och andelarna övergår i annans ägo.
  • om ni får ändrade kontaktuppgifter

Ladda ner blankett Anmälan båtplats (pdf-fil, öppnas i nytt fönster)

Flaxenviks båtklubb
c/o Mattias Hellgren